HTML

gyermekáldás

Antropológusként is mindíg a nőiség, a nők, az anyaság érdekelt a különböző kultúrák tükrében. Most újságíróként dolgozom, és és a saját életemben élem meg mindezt. Szeretném megosztani az olvasókkal saját terhességem történetét, életünknek ezt a talán legszebb szakaszát...

Friss topikok

  • hanaura: Nagyon tetszik a cikk, rögtön egy jó rokont fedeztem fel benne az én oldalammal kapcsolatban!:) (2010.04.27. 21:43) Huichol indián festészet
  • Misapapa: Sziasztok! Nekünk Nyulász Péter "Zsubatta" című mondókáskönyve jött be igazán. www.libri.hu/konyv... (2009.09.15. 21:17) Tiramisúkrém, avagy mondókák másképpen...
  • kanga77: A többi "babanoid" kismamákkal megismerkedhetsz a Születés Hetén. Én mindenesetre ott leszek :) Ne... (2009.05.10. 19:38) Zoé tudatban

Linkblog

...és a harmadik

2012.07.23. 22:43 mahatara

És a harmadik történet:

Nem terveztem a babóval túl fergeteges szilveszteri bulit, de azért nagyon klassz volt, hogy átjöttek Viktorék: Mártika, Viktor, Mazsola kutya, és Zoé persze imádta a Mazsival való együttlétet, élvezte minden pillanatát, én pedig tudtam beszélgetni a legjobb barátnőmmel, és férjével, Viktorral, akivel nagyon fontos vitát folytattunk a gyerekeneveléssel kapcsolatosan, és persze én maradtam alul, mégha nem is értek egyet mindennel, amit Viktor poroszos (oroszos) alternatív módszere kínál...De azért valahol mégiscsak megérintett az a megjegyzése, amit valóban igaznak érzek: A gyerek olyan, mint egy kert, és nagyon fontos, hogy öntözzük, tápláljuk. locsoljuk, metsszük, és meg is lesz az eredménye. Nem hiába, egyik fia, pont, mint ő, teniszbajnok;) De nemcsak emiatt fontos, hanem mert tényleg igaznak érzem: Minden erőfeszítés, amit egy szülő tesz a gyerek érdekében, busásan megtérül. És csodálatos a metafora a kerttel. A gyermek tényleg egy kert. Védelemre, táplálásra, szeretetre, és néha itt-ott metszésre szorul, és szelíd terelésre. És nagyon hamar látszik minden eredmény. Mégis: most nem ez a harmadik történet, hanem ez:

Míg Zoé "nagyizott", haza szaladtam, és feltettem a lencsét (indiait, szigorúan, sok curry-vel, hogy fertőtlenítsen, és megtisztítson az óév összes "fertőző" bánatától;), valahogy bekapcsoltam a Katától kapott cd-t, és hallgatni kezdtem, amikor arra lettem figyelmes, hogy a kismama-jógán gyakran hallgatott mantrát énekli Deva Premal. Nagyon megörültem, mert már régen kerestem ezt a mantrát: a védelmi mantra, de számomra, mivel egy várakozásteli időszakban hallgattam, amikor Zoét vártam, valahogy úgy éreztem mindíg, hogy egyben az új kezdetét jelenti...és mindez az utolsó napon, az év utolsó napján. Úgy megörültem, hogy örömökben el is sírtam magam. És pont ilyen jó energiákkal teli volt ez az új év is! És pont úgy jött minden, ahogy kellett. Ez a mantra kísér minket! Érdemes meghallgatni: Leolvad minden, ami rossz, és bejön a fény, minden, ami már ott várakozott az ajtó előtt:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekaldas.blog.hu/api/trackback/id/tr374673869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása