HTML

gyermekáldás

Antropológusként is mindíg a nőiség, a nők, az anyaság érdekelt a különböző kultúrák tükrében. Most újságíróként dolgozom, és és a saját életemben élem meg mindezt. Szeretném megosztani az olvasókkal saját terhességem történetét, életünknek ezt a talán legszebb szakaszát...

Friss topikok

  • hanaura: Nagyon tetszik a cikk, rögtön egy jó rokont fedeztem fel benne az én oldalammal kapcsolatban!:) (2010.04.27. 21:43) Huichol indián festészet
  • Misapapa: Sziasztok! Nekünk Nyulász Péter "Zsubatta" című mondókáskönyve jött be igazán. www.libri.hu/konyv... (2009.09.15. 21:17) Tiramisúkrém, avagy mondókák másképpen...
  • kanga77: A többi "babanoid" kismamákkal megismerkedhetsz a Születés Hetén. Én mindenesetre ott leszek :) Ne... (2009.05.10. 19:38) Zoé tudatban

Linkblog

Drága öreg Mikulás!

2010.12.05. 17:21 mahatara

Szia Mikulás!

Tudom ám, hogy ki vagy! Anya elmondta: Most az Északi sarkon laksz, Lappföldön, de régen Hyppo püspöke voltál, és akkor is, ugyanúgy, mint most, segítetted a kisgyerekeket, és sok-sok ajándékot hoztál nekik, és imádkoztál értük. Ekkor én még nem éltem, mert én, a Zoé egy új kis jövevény vagyok ezen a bolygón, és még csak másfél éves múltam! A teljes nevem egyébként Tarr Zoé Lilien. Szép, ugye? Anya szerint olyan szép a nevem, mint amilyen szép magam is vagyok!

Anya azt is mondta, hogy értem is imádkozol, ha megkérlek, sőt, hogy teljesíted a legtitkosabb kívánságaimat is. Megtennéd? Van a legtitkosabb, de azt nem tudom így nyíltan, egy blogban közzétenni, de ha ma éjjel meglátogatsz, a füledbe súgom, és ha elaludnék mégis, bár nagyon igyekszem fent maradni, hogy lássalak, akkor meg odaírom egy lapra, és a párnám alá helyezem, hogy Te is el tudd olvasni. Megtennéd, hogy teljesíted? Ahhoz még puttony sem kell, mert nem lehet kézzel megfogni. Szóval, térjünk akkor a kézzel is (és szájjal is;) megfogható dolgokra: Ha lehet, ugyanúgy, mint minden más gyerek, én is kérek csokit, és légyszi, légyszi, hozz egy olyan tök szupi ádventi csoki-kalendáriumot nekem!

Ja, és ha itt vagyunk, hozz légyszi, légyszi még egy kutyát is, jó? Ez azért fontos ugyanis, mert a bolygó összes élőlénye közül én, a Zoé, kizárólag a kutyusokat regisztrálom, hiába mutogatja a Mami nekem sorra a színes tengeri halakat, a bálnát, a dzsungel állatait, ha az én radarom csak a kutyákat jelzi! Ha nem is élőt, de legalább egy plüsskutyit hozz a puttonyodban, légyszi!

Nagyon köszönöm, drága Mikulás!

Szerintem tök klassz dolog itt lenni úgy, hogy tudom, Te is vagy, és hogy Te tényleg a gyerekeket véded!

Nagyon örülök, hogy végre megismerhetlek! Már várom az éjjeli találkozót!

Sok-sok puszi,

Zoé <3

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya anya mikulás bálna halak csoki kívánság bolygó bácsi dzsungel kislány kalendárium köszönöm tengeri ádventi

A bejegyzés trackback címe:

https://gyermekaldas.blog.hu/api/trackback/id/tr412494905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása